برپایی میز قضایی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در زندان جیرفت

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان مرکز و مدیرکل زندان‌های استان ضمن بازدید از زندان جیرفت، با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و پرونده قضایی ٩٨ نفر از زندانیان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی دادستان مرکز استان و رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان به همراه جمعی از قضات، از بندهای مختلف زندان جیرفت بازدید کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، در جمع زندانیان گفت: سند تحول قوه قضاییه به دنبال آن است که مددجویان را به کرامت انسانی و فطرت پاک خودشان برگرداند و پس از بازگشت به جامعه، با وجدان پاک از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دور بمانند.

میز قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان در زندان جیرفت

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه رفتار مددجو در زندان جهت بهره‌مندی از ارفاقات قانونی در بررسی‌های کمیسیون عفو و سایر کمیسیون‌های مربوطه مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: شاخص مهم ما در بررسی وضعیت زندان‌ها، تأثیر اقدامات فرهنگی، آموزشی و حرفه آموزی بر زندانیان است.

در این بازدید که ٣ ساعت به طول انجامید، پرونده‌ قضایی ٩٨ نفر از زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص آنان صادر شد.

شایان ذکر است معاونین دادگستری استان و جمعی از رؤسای دادگستری و دادستان‌های جنوب کرمان و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha